wtorek, 1 października 2013

Greyland

Brak komentarzy:
 
Dzisiejszy post bardzo szybki, ponieważ przygotowuję go w przerwie między klientkami :)
Tak jak pisałam w poprzednim poście, był to ostatni letni zestaw. Teraz czekają Was już jesienne sety :)
 Ale jesień nie musi być nudna. W tym sezonie oczywiście oprócz jesiennych odcieni, będą modne również kolory takie jak np burgund, odcienie czerwonego wina, zieleń czy kobalt.
Ja akurat postawiłam na te pierwsze, natomiast wszystkie szarości przełamałam pomarańczowymi paznokciami, które jak widać bardzo się wyróżniają i do tego biżuteria która niszczy stereotyp, że złoto z srebrem to faux pas. Mam nadzieję, ze przypasuję Wam do gustu dzisiejszym postem, a teraz uciekam z powrotem do pracy :) 3majcie się ciepło!
Narzutka i spodnie - COCOMODA || Sweterek - SH || Buty - STYLOWEBUTY || Biżuteria - BE-FASHION.ME

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa